Jucăuşele

vineri, 26 iulie 2013

Miresme

   

     Miroase a ploaie rece de toamna si a vise ascunse sub pleoape. Miroase a corzi de chitara chinuite, a ochi plansi, a maini despartite si singure, miroase a tine in visele mele. Si visele mele miros imbietor. Cateodata a flori de iasomie, iar alte ori a pasi grabiti, nepasatori si neatenti. Parfumul tau mai dainuie inca pe pielea mea, pe buzele mele, in privirea mea pierduta si neajutorata.

     Cad frunze...

     Culori, nuante calde se invart in jurul meu ca-ntr-o furtuna. Ma prind in hora lor si ma rotesc la nesfarsit. Ma prabusesc in agonie si ma zbat in ghearele destinului

      Ai plecat..

Un comentariu:

  1. "Căci toți ucidem ce ni-i drag
    Și-ntindem morții prada,
    Unii ucid cu desmierdări,
    Mulți cu priviri de-otravă,
    Cei lași ucid cu sărutări
    Iar cei viteji cu spada."

    RăspundețiȘtergere

Către cei ce nu au cont: Comentariile voastre vor apărea ca fiind din partrea unui "anonim". Sunteţi rugaţi, deci, să adăugaţi în comentariile voastre şi numele ! :)