Jucăuşele

sâmbătă, 18 iunie 2011

Poate....

   


  Poate ca n-am stiut sa te privesc in ochi asa cu ti-ai fi dorit, asa cum te-ai fi asteptat sau cum aveai nevoie. Poate imbratisarile mele n-au fost indeajuns de calde si nu ti-au incalzit indeajuns sufletul inghetat. Poate pur si simplu nu ma vroiai, nu aveai nevoie de mine sau poate nu am reusit sa ma fac dorita. Poate era prea tarziu sa mai caut alinare in bratele tale, sa caut viata in suflarea ta, sa caut speranta in privirea ta moarta. Poate e vorba de destin, de soarta sau poate asta ti-ai dorit sa se intample. Poate ca e vina mea, poate a ei, poate a ta. Sau poate nu e vina nimanui si incerc in zadar sa gasesc un vinovat intr-o poveste prea pura a carei final prea fericit l-am omis din propria mea neatentie.
     Si daca te-am indepartat, regret. Daca din vina mea esti departe, daca suferi, daca plangi asa cum eu am plans nopti de-a randul, zile, luni, daca ti-ai pierdut farame de suflet, daca le-ai regasit sau daca nu, daca exist si iti curm existenta, regret. Daca nu mai esti ceea ce erai, daca o iubesti pe ea mai mult decat m-ai iubit pe mine sau daca nici macar nu m-ai iubit vreodata, daca nu ai iubit niciodata, daca....Daca cel pe care l-am iubit pana dincolo de propria mea fiinta nu exista sau nu a existat, regret. In schimb, daca te vei intoarce vreodata, daca vei fii acelas tu, daca ma voi reindragostii de ochii caprui, de parul usor carliontat, de vocea atat de comuna si totusi atat de speciala care nu doar odata a reusit sa imi farmece mintea, daca imi vei intinde mana, voi inchide ochii si voi zbura cu tine acolo unde mi-ai promis ca ma vei duce, pe insula mea, pe pluta mea, doar cu tine.
     Poate ca nici macar nu existi..si daca existi, poate ca nu te voi avea niciodata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Către cei ce nu au cont: Comentariile voastre vor apărea ca fiind din partrea unui "anonim". Sunteţi rugaţi, deci, să adăugaţi în comentariile voastre şi numele ! :)