Jucăuşele

duminică, 1 mai 2011

Cuvinte



Te-am vazut azi.Erai in mine.Ochiul tau drept ma privea trist. 
Acum esti dincolo de mine.Undeva departe...undeva aproape..nici nu stiu.Dar esti.Da,esti.Altfel,cum as fi eu? 

Cum te cheama? 
Nu.Nu-mi spune.Nu conteaza. 


Nu te intreba despre mine prea multe.Imagineaza-ti doar diminetile mele...si noptile mele...Felul in care soarele deseneza cerculete pe chipul meu atunci cand il privesc fara frica orbirii.Gandeste-te la visul pe care il impletesc chiar acum in cuvinte nepotrivite poate.Imagineaza-ti cum as vrea sa desenez o frunza pe un umar gol. 
Imagineaza-ti cum te-as atinge in nopti cu furtuni . 

Poti? 


Noaptea tarziu simt cum ti-e sete de mine.Pentru ca mie mi-e foame de tine.Imi imaginez ca imi vorbesti incet...rar.Ca si cum vrei sa sorb fiecare cuvant.Imi imaginez ca stam unul langa altul pe podea,cu o sticla de vin langa noi,ca ascultam Pink Floyd in surdina si ne vorbim....ne vorbim ca si cum n-am vorbit de secole. 


Poate,fara sa ma stii,ti-e dor de mine. 
Poate,fara sa te stiu,mi-e dor de tine. 


La amiaza ne ciocnim pe strada.Ne privim o clipa apoi disparem in multime.De fiecare data am urlat cu gandul sa ma prinzi de mana.Sa ma privesti cu ochi veseli sau tristi si sa-mi vorbesti tacand.Sa ramanem un timp acolo,in plina strada,de mana si privindu-ne.Apoi,fara nici-un cuvant sa plecam.Sa plecam oriunde. 


E oare cu putinta? 

Fiecare frunza ce-ti rasare in cale iti spune despre mine.Ma rog sa o iei in palma si sa o duci acasa.Intr-un vis indepartat,te vad deschizandu-mi palma si punandu-mi acolo cea mai frumoasa frunza. 

Eu iti cer iertare pentru toate datile in care m-am incapatanat sa te vad in altii.Si iti multumesc pentru ca de fiecare data iti faci simtita prezenta in felul tau magic si neinteles . 



Acum,imagineaza-ti necuvintele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Către cei ce nu au cont: Comentariile voastre vor apărea ca fiind din partrea unui "anonim". Sunteţi rugaţi, deci, să adăugaţi în comentariile voastre şi numele ! :)